Bah!

Jag vill bara påpeka att anledningen till att jag är dålig på att uppdatera är för att ni är sämst på att kommentera min blogg ;) Känns ju meningslöst att sitta och skriva en massa dravel om jag inte får något konkret bevis på att någon bryr sig. När jag kommer upp i samma antal kommentarer som Blondinbella, kan jag överväga att skriva varje dag. (Och när jag tjänar 100 000 i månaden på att skriva om vilken färg jag hade på min mjukiströja idag). Annars får mina 5 trogna läsare nöja sig med något inlägg i veckan :)

När jag ändå är på G (och när jag ändå väntar på att Robin ska bli klar i duschen så att vi kan pallra oss över till M.J) kan jag väl fylla på med lite mer.
Jobb idag. 7.45-18.30! Det är en vansinnigt lång tid. Men imorgon är jag ledig, då är det julgodis-bakning och träning inplanerat. Effektivitet!

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Håller med dig, man får faktiskt noll lust att skriva när ingen kommenterar;P Mest irriterande är det när man för en gångs skull lagt upp bilder och engagerat sig, och ändå är kommentarsfältet tomt;)

2008-12-11 @ 10:35:59
URL: http://hannachristine.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0