Keeps getting better

Nu ska jag må bra. På alla sätt som det går att må bra. Jag ska börja träna, äta bättre, ta itu med mina små skavanker och finslipa mitt yttre. Jag har börjat lite smått genom att önska mig både spikmatta och värmekudde i julklapp för min ömmande rygg. Har även bokat tid hos tandläkaren för att ta itu med min huvudvärk och tandgnisslande. Jag är en sån som egentligen förespråkar att ta itu med grunden till problemen, och jag vet att huvudvärken och gnisslandet beror på stress. Men tandläkaren kändes så mycket lättare att gå till.

Då är det alltså bara det tråkiga jag ska ta tag i. Russin brukar vara en bra början.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0