Keeps getting better

I fredags fyllde min syster hela ARTON år, och detta firades med buller och brak. I princip hela hennes klass och några till dök upp hemma i våran lilla lägenhet. Jag hade oroat mig i flera dagar över att det skulle bli misslyckat, men det såg ut som att alla hade skapligt roligt. Det sjöngs och spelades diverse spel, några vågade sig ut i kylan tillsammans med vattenpipan, och folket hurrade när Johan Palm försvann från Idol.

På amazon var det relativt dött, men vårat sällskap utgjorde hälften av hela folksamlingen vilket betydde att det inte var en enda tråkig stund.

Jag har nu i efterhand fått reda på att det var någon som runt 4-snåret på morgonen efter amazon stod naken utan för snabbt & gott mitt i Flen, och jag efterlyser nu denna person, precis som Frida. För det är sådant jag bara måste veta.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

shit är hon redan 18?!?! tänkte mig att hon fortfarande var 15... :S

2008-12-01 @ 20:12:13
URL: http://hannachristine.blogg.se/
Och vem fan är du då? Robert

ok, det var jag

2008-12-01 @ 21:29:20

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0