Oh I'm a trendsetter

Igår var det inhandling av julklappar som stod på listan, och vad pasar då bättre än att åka till Stockholm med Frida? Hon har för övrigt sammanfattat resan ganska bra, så om någon över huvud taget skulle bry sig, så kan ni läsa allt på hennes blogg http://fledenvik.blogg.se .

Och igår fick jag nog. När inga kläder sitter som de ska, är det dags att göra något åt saken. Jag har aldrig varit smal, men tjock vill jag inte heller påstå att jag har varit. Fram till nu. Kilona kryper sig sakta på, och det är något jag inte trivs med. Jag vet att jag borde utnyttja mitt friskis & svettis-kort, men det är otroligt omotiverande att släpa sig dit själv. Så nu har jag tvingat robin att skriva upp oss på momentos gym. Här ska brännas! Synd bara att det är så himla tråkigt.

I helgen står pepparkaksbak med Jossan på schemat. Dålig kombination med träningen kanske, men det är desto roligare!

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Lider av samma problem! Ska börja spinna i januari dock, tills dess minskar jag portionerna och försöker att äta morötter istället för brownies...

2008-12-04 @ 15:59:05
URL: http://hannachristine.blogg.se/
Och vem fan är du då? Johannes

Kan vi inte arrangera promenader några gånger i veckan?

2008-12-04 @ 21:53:09
URL: http://kravitz.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0