Queen of apology

Jag är en ganska osympatisk människa (med risk för att använda ordet i felsammanhang).
Jag har väldigt svårt att acceptera att någon människa har en annan åsikt än vad jag har. Speciellt om jag har en STARK åsikt om något. Om jag bara bryr mig lite halvhjärtat spelar det ingen större roll vad någon annan tycker. Så för att förebygga framtida konflikter, tycker jag att vi alla kommer överrens om åsikterna kring dessa aktuella ämnen:

  • Obama är rätt president för USA.
  • Festivaler är det roligaste som finns
  • Att tjafsa om en manlig lucia är skrattretande.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Haha jag kan också bli sådär sjukt förbannad för att någon tycker annorlunda än vad jag gör när jag verkligen bryr mig. Igår blev jag arg på killarna jag gör ett grupparbete med för att ett par av dem sa att det som jag visste var ett enkelt bolag var en ekonomisk förening;)

2008-12-05 @ 09:57:20
URL: http://hannachristine.blogg.se/
Och vem fan är du då? Malin

Jag håller helt och fullt med!

Dessutom måste jag tillägga, pga diskussionen förra helgen, att Westlife visst är bra! :)

2008-12-05 @ 20:05:59
URL: http://kingstontown.blogg.se/
Och vem fan är du då? Frida

I'm with you!

2008-12-05 @ 21:55:01

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0