And I think to myself, what a wonderful world

Med alla dessa finanskriser och miljöförstöringar vi har nu för tiden, skulle jag vilja röra om lite här på jorden. Avskaffa ALLA makthavare och "know-it-all's", och ersätt dem med dessa 3 personer:


Bob Geldof: musiker, kompositör och sångare som även är välgörenhetsmannen nummer 1 med Band Aid, Live Aid och Live 8 på meritlistan.
Oprah Winfrey: Man kan inte tycka illa om världens snällaste, mest osjälviska och givmilda människa som någonsin funnits. Det finns inte ett problem hon inte kan lösa.
Al Gore: Bye Bye miljöförstöringar.

Ässet i rockärmen:
Barack Obama: Än vet vi inte vad denna man kan åstadkomma. Men jag känner på mig att det är stordåd. Om inte, får vi väl helt enkelt avskaffa honom också.

Jokrar:
Ernst Kirschteiger: Världen skulle vara så mycket gladare och mysigare.
Michael Moore: Otrolig dokumentärfilmare som skulle avslöja och hänga ut varenda bov och bandit som fanns.
Louis Armstrong: "What a wonderful world" skulle vara den enda låten som sändes i radio.


Sim salabim, så har jag skapat en bättre värld!



Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0