Dagens snackisar

1. Lulu Carters nakenbild.
Det stör mig inte om hon vill fiska röster inför "stjärnor på is".
Det stör mig inte att hon vill göra det genom att klä av sig naken, det är upp till henne.
Men att lägga ut en bild på sig själv i ett badkar två dagar innan tävlingen börjar, och påstå att det är för att "visa upp skadan" är skrattretande. 
Det är lika troligt som att 14-åringar tar närbilder på sina bröst för att visa att de har köpt en ny BH som de lika gärna 
kunnat fotografera när den låg nyköpt i påsen.

2. Lulu Carters inkomst.
Kom igen. 15 717 spänn? Vad gjorde hon de resterande 11 månaderna som Äntligen Hemma inte spelades in?

3. Katrin och Alex Schulman går skilda vägar.
"Jag har funderat i ett par timmar nu om hur jag ska göra. Ska jag hämnas? För det kan jag göra och det vet Alex om.  
Ska jag berätta den riktiga anledning till att vi separerade? Ska jag vara så jävla vidrig och säga sänningen. Ska jag krossa honom? Såra honom tusen gånger mer än vad han har en aning om att jag kan göra. Näe. Jag vill inte det."

Citat ut Katrins blogg. Spänningen tätnar...

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0