I shouldn't have kept you waiting

Dåligt med updates, jag vet. Men för en gångs skull har jag fått jobba lite, vilket resulterar i att jag är alldeles för trött för att skriva något fyndigt här när jag kommer hem.

I fredags blev det Eskilstuna, shopping och bio för mig och älskling. Riktigt roligt, och filmen rekomenderar jag starkt! Vi såg Tropic Thunder. Ladda INTE ner, se den på bio så att Ben Stiller kan fortsätta göra hysteriskt roliga filmer!

Resten av veckan ser ut som följer:
Jobba onsdag, torsdag och fredag.
Fixa pass åt Robin imorgon. Måste komma från detta land snarast, annars får ni låsa in mig på anstalt.
Träna på torsdag.
Träna på lördag.
Träna på söndag?
Vill köpa byrå också. Jag får spel på alla ljuslyktor och liknande som står inklämda på ett och samma ställe. Då kan man göra två flugor gravida och köpa en byrå som avlastningsyta och klädförvarare.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Frida

Mycket tränande där... vilken hurtbulle!

Åhh... utomlands! Ett år sen typ sen vi var påäventyr... tider det!

2008-10-07 @ 21:58:33
URL: http://fledenvik.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0