Just don't ask me about economy, unless it is for free!

Då var högskoleprovet avklarat! Inte så svårt som jag trodde, men det var absolut inte lätt heller. Jag hade turen på min sida och kom ihåg förvånansvärt mycket av matten från skoltiden. Ordförståelsen gick galant, men de långa texterna lyckades inte fånga mitt intresse så där sket det sig lite.

Att plugga till det där skulle jag vilja säga är överskattat. Det räcker med att kolla på cityakuten för att kunna ord som datortomografi och intravenöst (stavning?). Som sagt, jag är relativt nöjd. När jag nu i efterhand har gått igenom svaren har jag klarat 2/3 av provet. Om det är bra, normalt eller värdelöst har jag ingen aning om, men det visar sig om 4 veckor.
Hanna och Frida som redan gjort detta kanske vet? Jag vill hellre höra från er på en gång att jag är värdelös, än att behöva vänta 4 veckor på det.

(P.S, Hanna. OM jag får läsa din blogg kan du skriva lösenordet som en kommentar. Jag kan ju välja att inte publicera den, så behöver du inte oroa dig för obehöriga läsare)


Update.
Har precis googlat lite, och vad jag förstår så ligger jag i alla fall över 1.0. Och det är väl nästan huvudsaken.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0