Kent-basist och Beck-gubbe, släng er i väggen!

Idag fick jag minsann kungligt besök i kassan. Det var ingen mindre än Prins Carl-Philip (stavning) som hedrade oss vanliga dödliga med ett besök på Ica. Övrig personal blev väldigt upprörd på mig när jag inte hade noterat vad han hade handlat och vid vilken tid. Jag var ju fullt upptagen att inte glömma bort att purjolök hette purjolök. No way att jag frågar prinsen vad "den här långa gröna saken" heter.

Anyway. Jag höll på att bryta ihop i kassan idag. Utan någon som helst anledning. Jag antar att jag bara är trött på det mesta. När Robin nu har beställt pass, känns en resa till Tunisien den 5/11 väldigt lockande. Får se vad jobbet anser om detta. Men jag är ju bara "sommarjobbare" fortfarande, så jag anser att jag kan göra vad helst jag känner för!


Jag vill jag vill jag vill.



Skulle jag vara lika snygg i rakat?
Idag slog mitt hår knut på sig självt.
TWICE.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Johannes

Varför missar jag alla "riktiga" kändisar? Åk iväg till Tunisien du, gubbarna på jobbet kan inte göra någonting. =)

2008-10-08 @ 23:29:38
URL: http://kravitz.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0