Svikare

Halloweenfest hos Frida ikväll då. Vanligtvis är jag den som ser mest fram emot att klä ut sig, men nu har jag verkligen idétorka. Att jag ska jobba hela dagen gör inte saken bättre, då hinner jag knappt slänga på mig några kläder innan jag måste vara hos Frida. Får se hur det blir. Utklädd eller tråkig? Hoppas jag blir accepterad även om jag skulle vara tråkig. Men å andra sidan, om jag och Robin är de enda som inte är utklädda är ju det en kostym i sig. Säger vi.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Kan du inte bara komma i din ICA-outfit då? 1. Du kommer ha en "utklädnad", 2. Du behöver inte fundera mer över vad du ska klä ut dig till, 3. Du behöver inte byta om efter jobbet. Tål att tänkas på:P

2008-10-31 @ 12:01:31
URL: http://hannachristine.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0