I've got a brand new attitude and I'm gonna wear it tonight

Jag måste erkänna en sak. Min självdisciplin har varit på botten de senaste veckorna, och tränandet har sakta minskat medans småätandet sakta har ökat. Och med det skulle jag tro att kilona också har smugit sig på (jag har varit för rädd för vågen för att våga titta). Visst, det är kul att vara smal. Men personligen har jag hundra gånger roligare när jag håller på att bli tjock än när jag försöker bli smal.

Jag unnar mig hellre en grogg och lite chips, än tvingar i mig saker jag inte ens kan uttala. Hur som haver, om jag nu ska kunna unna mig detta får jag väl släpa mig ner till träningen idag. Nog för att jag vill ha kurvor, men jag tycker nog att de räcker med de obligatoriska kurvorna. De där extra som lägger sig på magen, rumpan och låren kan jag gärna vara utan.

So what? I'm still a rockstar.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Håller helt med, så himla mycket roligare när man håller på att bli tjock;P Jag försöker skaffa mig diciplin, går ju iaf (högst ofrivilligt) 1 timme om dagen. Men bara för att jag inte kommer till skolan utan att gå;P

2008-10-23 @ 14:09:27
URL: http://hannachristine.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0