Bum bum de bum

Uppdatering.

Såg på TV gjorde jag.

Laga mat gjorde jag.
Diska gjorde jag.
Såg på Sex and the city gjorde jag. Med Malin till på köpet!
Promenaden ersatte jag med träning på Friskis, så där fick jag ett extra + tycker jag med tanke på att det är betydligt jobbigare.
Fota gjorde jag inte, men jag behöver inte sälja min cykel än. Jag överlever nog en vecka till.
Men nu är det Idol, so long suckers!



Dagens planering ser ut som följer:

8.55 - 9.50 Top Model
9.50-10.40 Våra bästa år

Någon gång efter det:

  • Promenad
  • Fota alla saker som jag har planerat att sälja
  • Diska
  • Laga mat
  • Kolla Sex and the city

Hur mycket som sedan blir gjort återstår att se. Jag ska ju jobba imorgon så jag kan ju inte slita ut mig alltför mycket.


Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0