Grisen gal i granens topp.

Igår var det tänkt att jag skulle träna core kl 19.15. Men då jag är virrigare än virrigast just nu, var jag ensam om det. De andra tränade medel kl 18.30, så det var bara för mig att vända och åka hem. Ikväll däremot är det 19.15 som gäller, får se om jag lyckas bättre då.

Eftersom min planering förstördes igår tänkte jag kompensera det idag med en långpromenad. När jag lyckats ta mig 1/3 av rundad fick jag skoskav, så det var bara att vända om och hoppas att det inte hade blivit ett alltför stort sår innan jag hunnit hem. Jag klarade mig, och fick nöja mig med 40 minuters promenad. Ganska bra ändå, för att vara mig.

Idag har jag varit duktig och betalat räkningar, vilket betyder att jag lika gärna kan klippa sönder mitt betalkort då jag inte kommer ha någon större användning av det den här månaden ändå.

Snart ska Frida ringa (tror jag?) så jag kan hjälpa henne och flytta det sista ut lägenheten. Den kvinnan har bytt upp sig vill jag lova! Inte för att det var något fel på den gamla lägenheten, men i den nya kan jag lova att man vågar dricka mer än 1 glas vin utan att vara rädd för att bokstavligt talat DÖ i hennes trapp.

Duscha nu!

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Johannes

Vilka dagar är du ledig nästa vecka? Tycker att vi får boka in en designa-johannes-bloggdag, icke sant?

2008-09-26 @ 00:56:12
URL: http://kravitz.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0