Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut

Jag drömde att jag blev anfallen av två dobermanns, så jag blev tvungen att låsa in mig i ett garage (som förövrigt var ett av de bruna garagen på bjuren). Då jag stod där och väntade på att hundarna skulle tröttna på att anfalla dörren plingade det till i hissen som lämpligt nog fanns i garaget. Ut klev Musse och Mimmi Pigg, och jag förklarade hysteriskt att jag höll på att bli uppäten av två monster. De öppnade lugnt och försiktigt dörrarna, kopplade sina hundar och gick därifrån.


Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Johannes

Det måste ha varit hissen jag har i mitt garage!

2008-09-30 @ 20:39:58
URL: http://kravitz.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0