Heart like the wheel

Imorse skickade jag iväg ett mejl på blocket angående en cykel jag ville köpa. Fick ett svar nu ikväll där det stod att cykeln blev stulen igår kväll. Maximal otur?

Jag har lite beslutsångest. Vill åka till Göteborg i sommar, har fått nys om att Manson och Volbeat dyker upp på samma festival. Men jag är ju snålheten själv, och biljetterna går på 1800. Och de flesta av banden har jag inte ens hört talas om. Men om jag skulle dö i höst vore det ju trevligt att få ha upplevt en Mansonkonsert. Om jag inte skulle dö i höst vore det coolt att kunna visa bilder på Manson för sina barnbarn om 60 år och säga: Året var 2009, och jag minns det som igår när jag och morfar var på Marilyn Manson. Skulle skrämma skiten ur ungarna.

Och absolut inte appropå Manson så vill jag se Hannah Montana filmen. Miley Cyrus är faktiskt grym. Jag har en förkärlek till unga artister som faktiskt har lyckats. Alla bör lyssna på Full Circle, blir ni inte glad aav den låten så är allt hopp ute för er för längesen. Då kan ni gå i ide.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Robert

Metaltown pratar du om, inte bara manson ska dit utan även Slipknot, disturbed, mustasch, pain, all that remains! flera bra grupper, 2 dagar kostar 1800 men en dag 890 någonting ;) med sugen här

2009-04-28 @ 23:14:12
Och vem fan är du då? Frida

Eller så slår man till med att åka till P&L... inte så stor skillnad prismässigt!

2009-05-03 @ 11:14:37
URL: http://fledenvik.blogg.se/
Och vem fan är du då? Petra

Manson är helt klart prisvärd, jag har sett han 3ggr och skulle kunna betala för att se honom tre gånger om året! =)



Och då går jag ändå inte på konserter!

2009-05-06 @ 23:46:17

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0