Kan det begäras mer av mig?

VÅR. Jag har hunnit med att grilla, gå upp till ICA utan jacka och sjunga lite på Tomas Ledin. Fina tider.




Och nu är det påskvecka. Vilket innebär skärtorsdag. Vilket tydligen innebär att man måste gå ut av någon anledning. Jag är inget större fan av högljudda blöta utekvällar nu för tiden, och ännu värre blir det när de är påtvingade. Ett slöseri med alkohol, hälsa och pengar är vad det är i mina ögon.
Jag föredrar en grillkväll.
En filmkväll.
En spelkväll.
En kväll där alla faktiskt kan umgås och inte betala 100 spänn för att springa runt och leta efter varandra i 2 timmar. Sådant kan jag anordna gratis, ge mig bara ett hus och en tomt and I'll do it.

Och ja, jag trivs med att ha en vanlig hemmakväll med Robin. Robin är inte "dum" som har fått mig att festa mindre. Robin är världens mest underbara människa som har fått mig att uppskatta andra saker.
Som hemmakvällar med folk jag älskar.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Frida

ooohh, fått skit från nån? :P

Vad sägs om att va nykter på torsdag med mig då?

2009-04-07 @ 09:40:29
URL: http://fledenvik.blogg.se/
Och vem fan är du då? Hanna

Amen to that! Håller med dig fullständigt. Ska det kalasas så ska det kalasas med människor man faktiskt tycker om, på en plats där ljudnivån är såpass att man kan prata och umgås. Krogen är rätt värdelöst, har inte varit ute på ett år snart och inte lider jag för det:) Det finns ju viktigare saker i livet än att vara odrägligt full.

2009-04-07 @ 11:56:53

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0