Coma white

Idag var jag inte uppe med tuppen, jag var uppe INNAN tuppen. Kändes det som i alla fall. Men så är det när grannarna tror att de kan sno min tvättid två dagar i rad, då måste man börja tvätta innan tvättiden börjar för att vara säker på att kunna ha några rena kläder.

Idag har jag massa saker på schemat. Först ut är boknig av biljetter till Manson i november! Sen blir det en tur till Eskilstuna, hem och vila upp sig för att ikväll dra vidare mot Katrineholm. Vad morgondagen har att erbjuda återstår att se.

Och Johansson, jag ska komma ihåg det där med tvättmaskinen, var så säker!

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0