Daddys girl learned fast. Not.

Då var första danspasset över. Gick precis som förra gången jag försökte mig på något dansliknande. Åt skogen. Jag kände mig verkligen som en retard (bör uttalas som i "Baksmällan", så vet ni hur jag kände mig). Men skam den som ger sig, jag kommer tillbaks nästa vecka. Med tanke på hur mycket jag kommer få jobba i höst kommer jag ha all tid i världen över till att träna. Jippi.

Men jag vill fortfarande hävda att fotboll är den enda vettiga träningsformen. Enorm saknad är vad jag känner.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Emma

du de kan ja tänka mig att du saknar bollandet, du har ju bollat sen vaggan typ :P

2009-08-29 @ 18:54:31

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0