Det kommer bara vara jag och Marcus Öhrn.

Helgen kunde ha börjat bättre. Stängning ikväll, börjar 10 imorgon. Men jag kör bara till 16, så lördagkvällen ska firas!
Sista timmen i kassan var oerhört seg, men helt plötsligt kom jag att tänka på Amazon, och att Noice ska dit i oktober. Jag är förmodligen den enda som kommer vara taggad till tusen, men det kommer jag inte bry mig om. Jag känner redan hur lyckan och värmen sprider sig som en jäger i kroppen.

För min rastlöshet känner ingen gräns, och då måste jag ut i natten.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Johannes

Romans för timmeeee-eeen.

2009-08-15 @ 15:24:37

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0