Du vet att det blir Mayhem

Inatt läste jag klart sista Harry Potter boken. Sista. Nu blir det inte mer. Det känns lite ensamt, jag menar, jag har ju känt Harry P längre än vad jag har känt Frida, och jag skulle ju bli förkrossad om det inte fanns någon mer Frida?! Det var i alla fall helt klart bästa boken, full rulle från början och inte nån jävla presentation av massa nya människor som bara är jobbigt att komma ihåg.
Nåja, nog med nördande.

Imorse var jag duktig, gick upp relativt tidigt med tanke på att jag börjar två idag. Vandrade ner till tvättstugan, där någon redan är fullt upptagen med att tvätta. FITTGRANNAR. Nu är jag inte nådig, nu jävlar blir det MAYHEM! Och med det menas att jag tänker skriva en arg lapp.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Haha arga lappar äger;P Själv skrev jag en och satte upp på en grannes dörr när jag blev förbannad. Klädde mig helt i svart och smög upp med den sent på kvällen:P

2009-08-06 @ 11:31:10

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0