FÖRLÅT

Jag är en extremt dålig vän. För jag är SJUKT dålig på att höra av mig. Det är inte det att jag inte vill träffas, eller att jag har något bättre för mig, eller att jag inte orkar. Det är bara det att jag är extremt virrig och inte kan höra av mig helt enkelt. Telefonen har jag aldrig koll på, har jag mot förmodan det så är den på ljudlös.

Och när jag TÄNKER att jag ska höra av mig till någon, lyckas jag alltid gå förbi en blomma som måste vattnas. Och när jag ska hämta vattenkannan, upptäcker jag att köket måste rensas på disk. Och då kommer jag på att det står ju disk i vardagsrummet som måste hämtas, och då ser jag att jag måste ju faktiskt städa hela rummet. Men sen är det något bra på tv som jag bara MÅSTE se.

Sen sitter jag framför tvn med vissna blommor, ett kök fullt med disk, ett tokstökigt vardagsrum och inga vänner kvar. Så än en gång, förlåt. Jag ska bättra mig.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0