Hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad.

Nu är jag tillbaks i verkligheten. Två dagar i Stockholm är mer än vad jag klarar av, även om folket jag åkte med gjorde saken mycket bättre! Jag följde ju egentligen bara med för att komma bort härifrån, så musiken brydde jag mig inte så mycket om. Hade ju i princip inte hört något av banden. Men jag blev positivt överraskad av Markus Krunegård.

Idag ska jag göra absolut INGENTING, efter tre timmars biltur inatt förtjänar jag det.

Jag fatta allt och ingenting
Där stod ju du som alltid skulle va min
Du såg exakt lika påkommen ut som du var
Men ärligt talat det var skönt med ett dåligt svar
Hela världen är så underbar bara man får ett svar


Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0