I brist på bättre rubriker

Gårdagen spenderades i Norrköping där Malin och jag hyrde en dålig film som vi inte såg mycket av. Vi bytte till en film med George Clooney, då spelar det ingen roll vilken kvalitet filmen har :). Efter ett spännande telefonsamtal slutade vi kolla på film,  och snackade skit som sig bör när minst två tjejer vistas i samma rum.
Vi tog en liten tur på stan idag, och jag var på förvånansvärt bra humör. Bankdosan har pajjat, så jag kunde varken kolla hur mycket pengar jag hade, ej heller flytta pengar om det skulle behövas. När vi kom upp på stan insåg jag att jag inte ens hade kortet med mig, men jag blev inte sur för det! Jag gick och fönstershoppade ett tag, gick för att fylla på parkeringspengar OCH HITTADE 200 KRONOR PÅ GATAN! Kul för mig tänkte jag! Sen gick vi in på HM, där jag genast fick syn på ett par skor som jag har drägglat över hur länge som helst. Det var sista paret, min storlek, de kostade 149 kronor, och jag visste att det var ödet.

(Hoppas att det här är okej att skriva :))

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0