I don't want to hate but that's all you've left me with

Jag HATAR seriöst söndagar. Sov i soffan inatt, då jag märkte igår kväll att någon av katterna hade kissat i sängen. Jag rev upp alla sängkläder, tog en filt i soffan och sov till halv 12 idag. Satte på TVn, insåg att det var söndag och tog mig ner till Rätt Pris för att inhandla Harry P filmen som man får med Aftonbladet (deras bästa påhitt hittills?). Såg nästan hela, somnade sista 20 minuterna, förbannade mig själv och gick upp och städade. Nu har jag snart tvättat ALLT som hör till sängen också, riktigt effektiv dag. Får se om jag orkar bädda den ikväll, eller om det blir soffan inatt också. Med tanke på att MTVs söndagkvällar är riktigt hyffsade, låter soffan rätt lockande. Får inte glömma att ställa klockan bara, imorgon ska jag tillbaks till verkligheten. Befinner mig på Ica imorgon från 7.45-16.00, ses vi där? Haha.

God don't you know I live with a ton of regret?
'Cause I used to move you in a way that you've never known
But then I accused you in a way that you've never known
But you hurt me in a way that I've never known...

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Jessica

HAHA, nu vet du hur jag har haft det TVÅ gånger ^^

2009-08-02 @ 22:25:14

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0