I drank 'til I was thirsty again

Vad fan hände? Jag skyller på dålig thaimat. Men jag måste säga att gårdagens utgång nog var min sämsta hittills. Vet inte riktigt när det slog till, men jag vet i  alla fall att jag sa redan innan att jag inte klarar av bilresor när man ska ut. Det kan vara en av anledningarna till att jag gillar Amazon så mycket. Får se om jag orkar med något ikväll, då tänker jag lyckas bättre. Och då blir det inget vin!

Men något är i alla fall positivt, jag tror att jag är överlägset piggast idag!

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Robert

Positivast för att ingen annan är vaken tjugo i nio på en lördagsmorgon!!

2009-08-08 @ 10:56:56

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0