Jag hade planer på att skaffa mig en framtid

Kom hem från Eskilstuna för någon timme sen. Jag och Hanna gjorde en spontant snabbvisit, sånt är alltid trevligt! Det började ganska dåligt, men jag kom tillslut hem med en Ben Stiller-dvdbox, en Jackass-box, en svart klänning med dragkedja (sjuukt snygg och jag såg smal ut i den, haha), och lite småkrafs. Klänningen kommer jag använda imorgon när jag och Malin ska svänga våra långa, slanka ben i Katrineholm!

Nu ska jag återgå till städningen, mindre kul. Och jobb klockan fyra. Finns det något bättre sätt att spendera en fredag på? Skulle tro det.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0