The sun is still in the sky and shining above you

Gårdagen spenderades i Norrköping, med en mindre släktträff (alla våra släktträffar är små, det är en liten men bra släkt). Morbror Håkan upptäckte Guitar Hero, och sen var han fast. Alla i familjen borde kunna Eye of the tiger utantill vid det här laget.

Och den här natten blev vääldigt lång. Linus hade fått för sig att han och Jessica inte skulle vara ihop längre, så vi satt uppe till 4 och glodde på TV. Då kom han på att han hade gjort fel, och allt blev bra igen. Och jag hade varit uppe till 4 helt i onödan. Idag vaknade jag klockan 12, och jag skulle ha träffat Evelina för längesen så jag borde lägga på ett kol.

Och en sak till. I helgen hade jag sett fram emot en trevlig liten tillställning som Hanna hade bjudit mig på. Nu visar det sig att Paret-som-inte-få-nämnas-vid-namn ska dit. Att gå eller inte gå, det är frågan.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? malin

haha åh, en sån tillställning kan bli både rolig och mindre kul ;P om du ska gå, snälla ta med mig som dejt (a)

2009-08-17 @ 20:00:52
Och vem fan är du då? Ida

Paret som inte ska nämnas vid namn har splittat på sig, å de e bara jag som ska dit, å ja bit inte.. lovar.. haha

2009-08-22 @ 01:18:15

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0