Untouched

Kom nyss hem från en dag på stranden med Hanna och folk. Riktigt trevlig dag, och nu har jag börjat vänja mig vid tanken på att det är sommar ett tag till. Höstskorna får vänta. Nu är jag sliten, skitig och trött, funderar på hur många timmar Alderfalks orkar spendera i Sparreholm. Malin borde komma hem nu!

(Efter en titt i min blogg ser jag att det har blivit väldigt mycket text på senaste tiden. Så jag slänger väl in en bild på en snygg skådis, det är alltid trevligt)



Oded Fehr
.
Har han huvudrollen i någon film? Har bara sett honom i biroller, MYCKET synd.
My kind of man.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0