Uptown girl

För några dagar sen var jag, Johanna och Johansson ute i blåbärsskogen på äventyr. Mer om detta kommer när Johansson har fått arslet ur vagnen och skickat alla underbara bilder som togs. Blir mycket roligare så.

Igår fick jag börja jobba tre timmar tidigare än planerat. Men inte gjorde det något, när jag var på toppenhumör hela dagen. När jag kom hem var jag dock så trött av alla leenden att jag sjönk ner i soffan och fastnade där. Får nog fundera på det här med att skutta och vara trevlig (ni vet, sånt som bara små tjejer med flätor brukar göra. Inte bittra 21-åringar med 80-talsfrisyr), för det får uppenbarligen dåliga konsekvenser såhär i efterhand. Mår mycket bättre efter jobbet när jag har kunnat vara en liten surfitta åt en och annan människa.

Inatt drömde jag om Weslife. Och med tanke på att BSB (som visseligen är bra, men överskattade) kan pallra sig hit i höst borde det inte vara så svårt för Malins och mina favoritpojkar att också ta sig hit. Sen kan jag dö lycklig. (Fast det är ett ganska konstigt uttryck, för vem fan vill dö när man är lycklig?)

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0