All I've got is insane

Jag tackar Hanna K för att hon har lika dålig humor som jag, och meddelar Pernilla att jag verkligen försöker konsumera mindre, men att jag aldrig kommer ha psyke nog att bli vegetarian. Trots att det finns massa alternativ till tacos, hamburgare och köttbullar.

För tillfället verkar det som att det blir jag och Johanna som beger oss till Stockholm nästa vecka! Men man ska inte ropa hej förrän man är framme, så vi väntar och ser. Skulle verkligen behöva besöka Topshop, Beyond Retro och Buttericks. Sen får vi se vad jag hinner med.

Idag när jag gick hem från jobbet hade jag aaaalldeles för mycket tid att lyssna på mina egna tankar. Hade nämligen glömt hörlurarna hemma, så jag hade ingen musik som kunde distrahera mig.
Jag skulle inte vilja påstå att jag har ätstörningar. Jag är inte heller utvecklingsstörd. Bara allmänt störd i hela jävla huvet. Så nu har vi alltså en förklaring till varför jag ALLTID måste ha något form av ljud runt mig, vare sig det är mig själv, tvn, eller musik som låter. Jag klarar helt enkelt inte av att lyssna på mina egna tankar.

Det borde va ett varningstecken på något, men än så länge har jag inte dödat någon så all is good.

Gick förresten och filurade lite på min bok som jag har planerat i åratal, och som Hanna K har fått mig att återigen börja ta på allvar. Men jag kan inte börja på den än, för även om jag vet ungefär vad den ska handla om, så jag vet inte slutet än. Jag återkommer om några år när jag har slutet klart för längesedan. It's going to be legen-wait for it-dary!

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0