Alla världens svordomar, och lite till.

Jobbansökan till Tele 2: Hej, jag är en gravt förståndshandikappad kvinna i mina bästa år. Jag tror att detta jobbet skulle vara perfekt till mig.

De kan inte skicka ut papper i tid. De kan inte hålla reda på papper man skickar in. De ska ha betalt flera tusen för att mitt underbara ex förlängde abonnemanget i 24 månader den 19 maj. Och vad jag har förstått så visste han redan då att han ville göra slut. Är det så konstigt att jag hatar människor ibland? Nu måste jag alltså ta kontakt med det underbara exet igen, jag som hade hoppats att jag skulle slippa det innan jag flyttade. Död åt allt, inklusive mig själv.

Först var jag på ett Slipknot-humör, men nu har det nästan lugnat sig till My chemical romance-nivå. BASTARDS, don't bring me down! Jag var ju för fan på R Kelly - The worlds greatest-humör imorse.

We'll make them pay for the things that they did.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0