Am I retarded or am I just overjoyed?

Okej, ett litet test. Oftast när det är något extremt roligt på TV, är det bara jag som skrattar. Så nu ska jag samla ihop några favoritklipp, så kan ni väl skriva om ni tycker något av dem är ens liite roligt. Jag känner redan nu att det är jag som har dålig humor, då de flesta av klippen bara innehåller roliga ljud. Men det är sånt jag asgarvar åt. Hoppas någon har lika dålig humor som jag! Självklart tycker jag att "riktiga" skämt också är roliga.


Ross gör ett extremt roligt ljud i vänner.

 

Ännu ett/flera roliga ljud, från filmen Hollywood gigolo.

 

The Todd i Scrubs, behöver jag säga mer?



Ingen lyssnar på Fågelturken.


Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Garvade högt åt alla utom den sista (den kunde jag dock inte se hela av eftersom jag blev åksjuk efter 5 sek;P) Älskar det där vännerklippet, Ross min när det smakar äckligt är obetalbar!

2009-12-03 @ 13:11:04

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0