Blaj.

Veckan ser ut som följer:

  • Måndag: Jobb 10-18, förhoppningsvis simning efter det.
  • Tisdag: Julhandling, Norrköping. Tråkigt att gå själv, men så kan det gå ibland.
  • Onsdag: Jobb, tiden har jag inte koll på.
  • Torsdag: Baka julgodis! Simma om jag har tid.
  • Fredag: Katrineholm på morgonen, simma om jag orkar.
  • Lördag: Fira Samira som har blivit 20!
  • Söndag: Oklart, men sen är det v 51 och då avgörs min framtid de närmaste 2 åren.
Skänkte 6,50 kr till röda korset idag, bra för dom.
Var på graven och lämnade blommor, bra för mig och fint för pappa :)

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Fint med blommor:)

2009-12-06 @ 21:10:11

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0