Dilemma 2.

Okej, jag har planer på att klippa mig, skaffa lugg.
Orkar inte med min tråkiga kalufs. Men...


På de här bilderna är ju Rachel helt klart snyggast UTAN lugg.
(Det kan ju ha nåt att göra med sminkningen och ljussättningen också, ja, det mesta. Men ändå)
Men jag är ju faktiskt inte Rachel Bilson, surprise surprise!

 

Jag gillar inte alls att en klippning är ett så definitivt beslut. Man borde ha någon form av ångerrät, öppet köp. Å andra sidan har jag ju förevigat orden "jag ångrar ingenting" på min kropp, så man kanske borde chansa lite, och göra det bästa av situationen om det skulle bli helt förjävligt?


Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0