Dom har jag sett live.

Måste bara få namedropa, och säga att det faktiskt är liite coolt att våran gamla musiklärare Jesus, AKA Daniel Gildenlöw och hans band Pain of Salvation ska vara med i Melodifestivalen! Inte för att jag vet vad de har där att göra, MEN ändock. Det är kanske nu jag också skulle passa på att bli känd, så att jag kan säga att han lärde mig allt jag kan. För efter melodifestivalen kommer alla veta vilka de är. Typ. Men musiken är läskig.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Rickard har också haft nån i pain of salvation som musiklärare;P Håller med om att man undrar vad fasen de har där att göra, trodde inte de var sellouts:S

2009-12-08 @ 09:24:13

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0