I gotta feeling... är otroligt uttjatad, så vi kör boom boom pow istället.

Alldeles strax lämnar jag staden för att vidga mina vyer. Okej, jag kommer hem imorrn igen, men ändå. Som jag alltid säger, "som du spenderar nyår, så kommer du spendera resten av året" (och det har visat säg stämma läskigt bra när det gäller mig), så tänkte jag att jag lika gärna kan vara i en annan stad över nyår eftersom jag ändå ska flytta härifrån snart. En liten förhandsvisning av hur det kan bli. Så snart drar jag och Malin till Västerås. Återkommer imorgon med en nyårs- och en årskrönika. Om jag kommer ihåg något överhuvudtaget.

Ta det lugnt, vara rädda om varandra, och gott nytt år när timmen är inne!

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0