Låt oss ta farväl av både hjärta och själ

Det finns inget som går upp emot att gå upp kl 6, när sista gången man kollade på klockan inatt svar kl 1.26. Det här kan inte sluta bra. Befinner mig på jobbet fram till 18.30 idag, sen ska jag väl ruttna bort framför Idol.

Just nu vill jag bara veta vilken Twilight-stjärna som ska besöka Vakna med The Voice om några minuter, så jag vet om det är värt att se eller om jag kan lunka sakta till jobbet.

Glömde ju gårdagens goda gärningar! Jag simmade 40 längder med Hanna, bra för mig. Gjorde väl inget anmärkningsvärt för någon/något annat, men jag hade mina funderingar på att skänka en extra slant till vårat fadderbarn i jul. Och bara det att vi har ett fadderbarn är ju väldigt bra i sig, så lite + i kanten där tycker jag!
Dagens låt är definitivt någon med Martin Stenmarck, vi kan ta Sjumilakliv.


Update: Okej, vem fan för en stor grej av att Laurent från Twilight kommer på besök? Värdelöst, nu går jag till jobbet.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0