Legendary!

OOH jag är så hypad att jag inte kommer kunna sova på flera timmar!

Imorgon ska jag baka julgodis hela dagen lång, förhoppnigsvis blir det så pass mycket att jag kan ge bort lite i julklapp.
På lördag ska vi fira Samira så det står härliga till!
På söndag är det Scrubs-marathon, ELLER HUR JOHANNES?!
SEN ÄR DET VECKA 51.

Och på fredagen den veckan är jag bjuden på rockabilly-fest hos Tess, och jag är i sjunde himlen! Älskar maskerader, älskar rockabilly, älskar 50-talet, älskar partaj... Kan inte bli bättre!
Dagen efter är det BACKYARD BABIES för fan. Rock and roll all night.

Sen är det JULAFTON.
Sen är det NYÅRSAFTON.

Jösses. Har jag glömt nåt?

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0