My happyplace.

Okej, eftersom bägaren rann över igår är den alltså snustorr idag, så vi börjar om på nytt! Somnade ungefär halv 4 inatt, väcktes halv 9 av att telefonen ringde. De ville att jag skulle vara på jobbet en halvtimme senare. Sagt och gjort, jag stämplade in 9.03 och kom nyss hem. Nu är jag sjuuukt trött och kan förhoppningsvis somna tidigare idag. Har jag tur så kanske redan klockan 2? Hmpf.

Haha, igår när jag och Johansson skulle promenixa hem till Johannes snubblade jag. Jag vet att jag släpar fötterna alldeles för mycket, och nu straffade det sig. Det var ingen graciös tjej-snubblig, där man trippar lite, finssar lite generat och fortsätter promenixa. Nej, jag stövlade fram med 7milakliv, flaxade med armarna, lyckades dock hålla mig på fötterna och skrattade som ett stort bergatroll. Och idag har jag gått och småfnissat åt det hela dagen.

Just det. Jag har ätit en macka och en clementin idag, är GANSKA så hungrig. Feed me.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0