My uptown girl

Igår var en awesome kväll, och Malin och jag blev ganska shitfaced. Eller mest Malin ;) Tror inte att Frida och Jessica håller med mig till 100 % i påstående nummer 1, men jag gjorde mitt bästa iaf. Det började lite trevande då vi inte riktigt kände gemenskapen, men efter två buggsteg till Inget stoppar oss nu, och röj till Girls just wanna have fun så tyckte jag att vi hängde med ganska bra. Och jag tackar gudarna för Facebook, det har gjort det så mycket lättare för mig att komma ihåg folks namn. (Som de flesta andra så lyssnar jag inte när jag hälsar på folk, jag är fullt fokuserad på att säga mitt eget namn rätt). Tack Samira, synd att man bara fyller 20 en gång i livet!

Snart bär det av till Etown med Malin, vi får se hur länge jag håller mig vaken i bilen. Mår förvånansvärt bra idag, men ögonlocken är väääldigt tunga. Tur att jag är ledig hela veckan, jösses vad jag ska sova ut.

We got a little world of our own
I'll tell you things that no one else knows
I let you in where no-one else goes
What am I doing without you?

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0