Onsdag

Ställde klockan på 10.15 imorse för att jag skulle kunna snooza lite, glo på Våra bästa år, äta frukost och bege mig till simhallen kl 12.
Jag vaknade istället 10.51 av att det ringde på dörren, någon låste upp och klev in i lägenheten. Det var Jessica som skulle hämta nåt. Så jag såg halva Våra bästa år, åt frukost och ska SNART bege mig till simhallen. Och sen är det jobb 16-21.15. Dagen kunde ha slutat roligare, men ibland får man ta sånna smällar.

Och som det ser ut nu ska jag spendera den 23 i Etuna med bl a Sofia och Anita, uppesittarkväll står på schemat! Lovely!

Snart är det v 51..!

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0