Overkill

Jag pladdrar alldeles för mycket. Förstår inte hur jag kan nästan hela 12 läsare i snitt varje dag, det borde ligga på runt... 1, mig själv. Men jag är tacksam ;D

Blev runt 4 timmars sömn idag, det blir spännande att se ur det artar sig i eftermiddag. Än så länge är jag inte tröttare än vanligt. Om nu Jessica kunde vakna så vi kan handla ingredienser... När jag ändå inte hade något att göra idag satt jag och knåpade ihop ett brev till fadderbarnet. Låter ungefär som en 5-åring som skrivit, men det gör det alltid när jag skriver brev, ska det dessutom vara på engelska bör man inte ha några större förväntningar!

Idag har vi inte dagens låt, idag har vi varje natts låt: Men at work - Overkill.

Especially at night
I worry over situations
I know will be alright
Perhaps it's just my imagination

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? nathalie

så jävla bra låt det där! och så jävla bra text. Jobbigt när man känner igen sig så jävla håååårt.

2009-12-10 @ 22:51:54
URL: http://flourtanten.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0