Skämmes.

Skulle finputsa lägenheten lite, men det slutade med att jag sorterade hela min skivsamling. Här är ett urval av skivorna jag är mindre stolt över:

8 st Madonna (!)
1 st Lotta Engberg
1 st Carola
5 st Smurfhits
2 st Hits for kids
Ett tjugotal Absolute Music/Most Wanted mm
1 st Miio
1 st Ultima Thule
1 st Kelly Osbourne
1 st Jessica Simpson
1 st Boyzone
1 st Anastacia

2 st Mel C, samma skiva i två upplagor

Till mitt försvar vill jag säga att jag inte har köpt alla skivor själv, endel är presenter och endel är snodda från pappas skivsamling. Därav Madonna-samlingen. Jag gillar skivor helt enkelt.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Robert

Jag är så stolt över dig Therese

2009-12-06 @ 21:58:31
Och vem fan är du då? Frida

5 smurfhits?! Där har vi räddat hela nästa fest! Musik - check!

2009-12-06 @ 22:27:37
URL: http://fledenvik.blogg.se/
Och vem fan är du då? Emma

Oh yeah, smurfarna var mina stora favoriter. Men hallå vart är Rednex? :O;P

2009-12-08 @ 00:23:22
Och vem fan är du då? Jessica

kan ju även hjälpa dig genom att säga att vissa är mina också =P så du behöver inte skämmas Så mkt ^^

2009-12-09 @ 09:43:54

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0