So jump in the river and learn to swim, god's gonna wash away all your sins.

Jagvilljagvilljagvill. Jag vill börja plugga och flytta härifrån. Tänk att det ska kännas som en evighet tills det blir vecka 51. Jag måste hålla mig sysselsatt varje dag för att inte tappa det lilla förstånd jag har kvar.

Jag ska försöka få igång en liten tradition här i bloggen. Varje dag ska jag göra något bra för någon/något här i världen, och något bra för mig. Och skriva det i bloggen varje dag. Kan vara nåt, känner jag.

Idag gick jag till exempel till jobbet istället för att ta bilen. Bra för mig och miljön!
Ska över till syster och se Greys, en platt-tv mindre som står och drar el. Bra för miljön (och min elräkning)!

Dagens låt: The Hooters - Satellite <3

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0