The stars ain't out of reach

Jag har vetat i två dagar nu att jag kommer att flytta i Januari. Jag tror jag har tvekat 365 gånger redan. Jag vet att det kommer bli bra där också, men jag insåg inte förrän nu hur bra jag faktiskt har det här. Men som sagt, det är inte för gott, jag kommer åka hem så ofta jag kan, och utbildningen är ju bara 2 år.

Varje gång jag tvekar, tänker jag på den här versen från Bon Jovis låt These days. Jag vet att jag ofta lyfter låtar till skyarna och säger att de är världens bästa. Men det här textstycket är faktiskt det bästa som någonsin har skrivits;

Jimmy shoes busted both his legs, trying to learn to fly
From a second story window, he just jumped and closed his eyes
His mamma said he was crazy - he said mamma "I've got to try"
Don't you know that all my heroes died?
And I guess I'd rather die than fade away

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna K

Du kommer bli världens bästa brandman ju! Och det är klart det känns jobbigt att flytta från sin hemstad, hur mycket man än avskyr den, men jag lovar dig att det blir bra. Var stolt för fan, du har nått din dröm:)

2009-12-18 @ 11:05:04

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0