Töntpatrullen i våra hjärtan

Nu i efterhand så kan jag säga att gårdagen var helt okej. Jag hade sjukt kul större delen av tiden, men jag kunde ha skött mig bättre också. Shit happens :) Det bästa på kvällen var iaf att träffa Lillmalin igen! Det blev många kramar, mycket nostalgiprat, och framförallt: TÖNTPATRULLEN I VÅRA HJÄRTAN. Hahaha, hade helt glömt bort det där. Under den perioden var det förstås inte alls roligt, och det kunde ha slutat med en tragisk skolmassaker. Men nu i efterhand kan jag bara skratta åt det, och jag är fortfarande stolt hedersmedlem i Töntpatrullen. Kan nog säga att jag tar på mig ordföranderollen också.

Kärlek.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0