Vara fattig eller lukta skunk?

Jaha, då har jag offrat min tvättid för att de kvällsjobbande skolungdomarna inte vill jobba. Då vet jag vilka jag ska besöka när jag börjar lukta skumt. Visst, de har säkert anledningar till att inte jobba, som att faktiskt ägna sig åt skolan. Men jag gjorde ju inte det, så därför blir jag lika förvånad när någon annan gör det. Jag gick ju t o m hem tidigare från skolan, I ESKILSTUNA, för att jobba extra. Men visst, vem behöver rena kläder?

Om drygt en timme kommer iaf Hanna och Rosanna och hämtar upp mig, sen bär det av till Hammarvallen för en simtur!

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0