Varför finns det inga röda snygga kläder att köpa i Norrköping?

Julhandling idag då. Detta innebär att jag har kommit hem med underkläder till mig själv för 600 spänn. Inte illa pinkat! Nejdå, jag hittade faktiskt hela SJU julklappar till andra också. Plus lite vanilj-ljus och ansiktsmasker till mig själv.

Mötte två tjejer på stan som jag visste att jag kände igen. Men de kollade inte på mig med en blick som sa "oj det är ju du, ska vi hälsa?", utan mer med en blick som sa "jaså du, är du här...". Instinktivt så glodde jag tillbaks med en ganska skeptisk blick, för med tanke på att jag är ganska arg nu för tiden trodde jag att det var några som var arga på mig. Efter långt funderande kom jag på att de spelar i Vallas fotbollslag, och att jag förmodligen borde ha använt en betydligt vänligare blick. Men så kan det gå!

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska skriva till vårat fadderbarn. Eftersom vi inte skrivit brev på en sisådär... 7 år, borde det bli ett väääldigt långt brev. Men det kommer det inte bli, dåligt av mig/oss.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0