What a drag it is, the shape I'm in

Amagadd. Vafan hände? Gårdagen kan vi stryka ur historieböckerna, det blir nog bäst så för alla. Nu har jag i alla fall ett bra nyårslöfte att ge: sluta spåra ur så fort du känner lukten av sprit. Note to self. Egentligen så var det riktigt kul att träffa så mycket folk igår, och jag tror att det var en riktigt lyckad kväll. Men jag är nog inte rätt person att fråga. Och jag fick än en gång bekräftat för mig varför jag inte går på efterfest. Jag blir alltid världens lyckligaste på förfester och "huvudfesten" men på efterfesten händer något. Värdelöst.

Ber om ursäkt för detta bittra inlägg, men min (ganska opålitliga) alkomätare visar fortfarande på 0,8, så jag återkommer när jag har hunnit bli bakis med ett förmodligen ännu bittrare inlägg. Detta är bara början! Jeez.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0